Alla inlägg under september 2008

Av Elsa - 26 september 2008 12:22

angående bakgrunden:


jag vet att man ser linjerna

det skiter jag i eftersom jag gillar bilden

och färgerna så himla mkt ;) 


nu ska jag äta... tjao :) 

Av Elsa - 26 september 2008 11:30


jag älskar hösten <3


röda, gul, gröna, orangea löv överallt

det blåser lite överallt

luften är sval och frisk

(för-de-mesta)


jag vill bara sitta ute på balkongen

insvept i en varm filt

med en kompis och dricka mint-te ^^


* hösten är här <3 *

Av Elsa - 26 september 2008 11:25

pamplemousse <3


(bara för att jag gillar det ordet lika mkt som jag gillar låten)

Av Elsa - 26 september 2008 10:58

igår upptäckte jag att jag gillar en del av Elvis låtar :O


jag fick typ värsta chocken ><' 


oshit :D:D


ifall nån tkr att videon i förra inlägget ser lite konstig ut 

(stillbilden)

det är Sex Bomb med Tom Jones 

^^


fast jag brukar sjunga James Bond,

det funkar de oxå :3


Farmor gör köttgrotta :}

det är gott ^^ 


önskar folk kunde logga in på msn :/


ska på stan med alice sen :D:D


DET HAR SKETT ETT UNDER!! :O >:D


mamma tänker köpa tunikan åt mig :O :D


asså jag har fått pengar ^W^


that's nice :D


men nu ska jag göra nåt annat....


tjaoo  <3 




Av Elsa - 25 september 2008 21:21

elsa har så tråkigt att hon skulle kunna lägga sig ner och dö


det enda som muntrar upp henne är den här låten;: 

Av Elsa - 25 september 2008 18:21

HEEEJ!!


det har hänt maaaaassa grux idag OO


asså först hittade inte alice nycklarna

 (men vi kom i tid)

så de (alice & t) fick knipsa upp sina lås

(jag varnade dem men ingen lyssnar på elsa -_____-') 


synd om alice föör:

· hennes hårmousse läckte över hela hennes väska

så den s t a n k mousse, & jag ville inte gå för nära den

(tänk om jag skulle få värsta konstiga reaktionen oo'

jag är lite överkänslig mot starka dofter)


· hon var tvungen att knipsa upp sitt lås

(men hennes mamma hittade nyckeln lite senare på dagen...) 


· hon var typ ensam hela dagen

för hon är i en annan grupp än jag,t & co -.-'


iaf. efter skolan skulle alice på teater

jag och t gick på stan lite grann


T ville titta på den där klänningen/tunikan

som Sara haft nån dag (den var fin :3) 


hon köpte en blå :D


jag hittade en jättefin grå som jag passade i :O

och ett nitbälte (ALiiiiiCE)

och en jääääättefin kjol


men jag är P A N K


och jag tänker INTE offra min 500:- lapp !


-.-'


what you gonna do, what gonna do when it comes to you .. (?)


XD


tove tyckte jag kunde fråga mamma


tjeena -.-'


hon säger: nej


jag lovar <:


kanske kan tvinga ut henne så hon får se den på mig

(när jag provar den) :D


hon vill typ att jag ska klä mig i lite tjejigare

såå... :D:D:D


men ,,,,


hmhmhmm, ska nog sluta nu,


det blev nog rätt långt? :O


tjaoo  ^^


(nu tnk jag fixa och trixa bara för att jag är bra på det) 






Av Elsa - 23 september 2008 19:16

elsa med rytmen >:3


jag har spelat piano idag

och jag gjorde en liten grej

och då blev hon liksom förvånad och bara

- JÄTTEBRA ELSA :O

jag bara: yey ^^

elsa är bäst V-^W^ 


innan pianot satt jag och alice vid ån och flummade

och åt kakor och fotade och snackade

hur najsigt som helst n___n


sen har jag typ suttit vid datorn och lyssnat på Lars Vegas Trio

och chattar. och så har jag ätit skruvmakaroner

och köttfärssås md pinnar i skål >:3


najsi ^W^


men nu ska jag exprimentera 

med färger på min blogg OwO


tjaaaaao >:3 

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards