Alla inlägg under september 2008

Av Elsa - 30 september 2008 20:13

Hej!


just nu är jag jätteglad :D:D

(vet itne vrf men ändå)


JAG HAR (långa och) SNYGGA BEN !

 omg! :O xP


mamma köpte strumpbyxor åt mig :D

ett par gråa, ett par blåa och ett par lila


jag fick välja ett par, och efter mkt velande tog jag de lila :D

jag har grå tunika så de är fint >:3


...


idag hade vi nån sorts sammanfattningsgrux på NV:n

det var faktiskt rätt kul :D


pianot gick bra :O

det var svår läxa men elsa fixat! (nästan) >w<-V


DET HAR HÄNT EN OTROLIG GREJ, som jag inte får avslöja -___-''

jag trodde seriöst inte det var möjligt :O


menmen

(asså det är ingen JÄÄÄTTE stoor grej,

även fast det kanske låter som det >w<')

men nu ska jag äta kvällsmacka (:


tjaoo , & god natt <3

Av Elsa - 29 september 2008 19:23

hellO!


jag är glad :D


fick veta en grej av en kompis som gjorde mej

väldigt glad :D:D


men iaf ^^

idag hade jag tänkt spela piano men

ist var jag med T & Lallie

vi gick och köpte marsmallows

och sen gjorde vi chokladfondue och åt :3


fast jag mådde illa efter ett tag :/


oskar mår oxå illa , han spydde för en stund sen :§


jag orkar inte berätta så mkt om dagen ..


det enda väsentliga var väl att T stod i cafeterian hela dagen (typ)


baaaah


AHH! asså jag ahr börjat säga 'bah' jättemkt!

måste sluta med det OO'


-.-


men tänker typ spela spel nu elr nåt..


tjaoo!

Av Elsa - 28 september 2008 16:55

det var inte alls nån hiphopdag, det var bara jag som hade lite konstiga gruxer för mig... hehe *flina*


nu när jag ändå är på gång tänker jag byta fråga oxå >:3


(tjao..:D) 



Av Elsa - 28 september 2008 16:51

oup, svarsinlägg;


ja, mitt "ps"-program heter gimp.


Av Elsa - 28 september 2008 16:41

hej!


idag har jag vart på ikea,

vi cyklade *puuh*


men sen när i kom hem fikade vi ^W^


farmor och farfar har åkt nu :/


vi ska fira jul hos dem :D

(ute på landet typ)

*elsa är glad*


jag har ändrat temat vad tycks ?

(ska finslipa lite senare)


jag har gjort både bakgrunden och presentationsbilden OwO

*elsa är duktig*


jag har en scanner så jag har scannat in massa seriebilder

som jag och lallie gjort


(hon gör en serie, jag gör en annan...typ)


ska sortera lite bilder hade jag tänkt,

hon (lallie) ville ha sina porträtt

(som hon gjort till mig och som jag har i mitt pennskrin, ehe)

var för sig,

men jag tog alla på en gång så fixa bilderna lite.... (:


 bah, asså typ precis när jag loggade in på msn

så skulle lallie gå :/


detta är en hiphopdag :O


så nu måste jag fixa en hiphoplista jag kan lyssna på

(på itunes) -_____-'


meen, tjao då!


(nu ska jag fixa lista och tema...^^)

Av Elsa - 27 september 2008 17:42

svar&asymp; pamplemousse betyder typ grapefrukt (franska)


idag har jag varit på Steninge slott elr nåt..


det var aptråkigt att bli guidad för ibland kom vår guide av sig och bara...


"....Öh.........öh....."


en gång blev det värsta långa pausen. man bara 'ehum?' o0


iaf. de fanns en butik där, och glaset var jättefint (men D Y R T)


jag och mina syskon blev lovade en godisstrut var

moa tog nougat~nånting (mkt goda, smaka lite mint och choklad)

 oskar tog mormors kuddar

oj , ehe det är en godissort typ x3

jag tog chokomintkola

NOPE

mintkola snarare -__-'

och äcklig mintkola dessutom

den smaka inte ALLS choklad  OO'

(jag har extrem chokladabstinens) 


så pappa fick min strut och jag fick en ny

fast nu ahr jag tröttnat på hallonsmak usch :P


hmhm


imorse scannade jag några bilder


ska fortsätta färglägga en :D

asså de låter jättecoolt

och känns jättecoolt


men jag har inte Photo Shop

(mac, Gimp)

så de är inte såå coolt

men ändå


jag blir nöjd ^w^


så nu ska jag fortsätta måla :D:D


tjaoo ^^


Av Elsa - 27 september 2008 10:23

idag hade jag planerat att scanna in alla mina bilder, serier, portätt


men ICKE SA NICKE, jag kmr släpas med ut till nåt slott


som visserligen verkligen ser kul ut och så

men jag hade redan planerat dagen -.-


och det är bara min mamma som vet hur scanern fungerar och hon är på toa


JAG TROR HON ÄR KLAR NU!


jippi n__n


,,,, men jag är fortfarande sur. bla



tjao


Av Elsa - 26 september 2008 21:50

kolla in , nice pepsi, reklam


jag blev faktiskt sugen på pepsi :O


ehe, jag lyssnar på milkshake :3

ni vet


My milkshake brings all the boys to the yard
And they're like, it's better than yours
And damn right, it's better than yours
I can teach you, but I have to charge!


:D:D:D:D:D:D:D


fick den av sara ^^                           tjaoo

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards