Alla inlägg under augusti 2008

Av Elsa - 31 augusti 2008 14:58

HEEEJ!!!

idag har vi bjudit Ola (min morbror) och co på afternoon tea ^^ 

YEEEY!!! men nu måste jag städa i vardagsrummet -.- jaja ^^

mamma har bakat citronkaka :3 hon ska typ baka en ambrosa-kaka (vad nu det är för nåt) 

nu ska hon baka scones ^^ *elsa is happy*

jag och mina syskon har varit och handlat (jag älskar när vi gör det eftersom jag känner mig väldigt duktig då ^^) ... vi fick varsin liten *grej* (godis) ; jag valde Twix, Moa tog en MARS DELIGHT och Oskar tog en .. han tog lösgodis. (:

(intresseklubben har SPRÄNGTS av överbelastning (citat av Knatten))

men NU ska jag dricka lite mjölk och sedan ska jag städa (:


----


NU HAR JAG STÄDAT

jag var tvungen att städa MITT RUM oxå så det tog värsta långa tiden

(mitt rum = bombnedslag - fast inte nu längre) 


GAH, jag vill skriva inte och det blir alltid itne = STÖRANDE 


... hmhmmh ^^


Ola och co kmr snart <:


vilek betyder att jag EGENTLIGEN inte får sitta här

hehe


skit i deeemm ^^


nu ska jag chatta med folk ;D


om inte pappa jagar iväg mig! oo'


tjao! <:

Av Elsa - 30 augusti 2008 22:40

Humhumhum...


jag är inne på msn!


och klockan är 20 i 11! OO


herregud OO


jag är trött


och behöver gå på toa


äsch då, strunt samma ^^


jag har typ aldrig vart vid datorn vid den här tiden förut :D:D


YIIIIIHAAAAAA


huga shaka ^^


MEN NU MÅSSTE JAG GÅ PÅ TOA!! OO'


tjaoooo 

Av Elsa - 30 augusti 2008 13:02

SUPER PAPER MARIO FIINNS! :0


fast kanske inte i sverige <: 


äääsch


jag vill spela Mario Galaxy, fast jag kan inte klara det själv <:


NÅN SOM VILL KOMMA HIT O SPELA MD MIG? :3


hihihii, tjaoo ^^


(ps. kanske ska köpa en ny rakapparat idag! :D) 

Av Elsa - 29 augusti 2008 00:00

hhhhhaaaaaaahahahahha... jag har hittat en jätterolig typ Mario Paper grej ^^

I like it! ^^ Önskar att det fanns på riktigt :3


Av Elsa - 26 augusti 2008 20:40

HellO! ^-^


först till nyaste kommentarerna:

JAAAAJAja, whatever :}


 nu:


w t f


sådärja, tjao!


nej jag skoja bara, har INGENTING att berätta sååå :}

nu ska ni få höra x]


ÅHHH. JAG ÄLSKAR DEN HÄR ^^ 

 den är fin ^^ 


såååå

nubestämmer jag att ni ska kolla på den :} 

HEJ

Av Elsa - 25 augusti 2008 18:08

OKEJ! först här är min dag:


 07:00 - 08:43 (ca) • 

vaknar, går upp, gör mig i ordning, klär på mig och går ut


08:05 - 08:25 (ca) •

är framme hos T, plingar på och vi promenerar till Lallie 

 Alice kmr inte och möter oss så går in och plingar på typ... 

Vi går mot skolan när Lallie e klar


okej. sen har vi skola. vi går vilse några gånger. en del av klassen alltså

resten hittar men dissar oss andra typ så...


på NV (naturvetenskap) blev vi indelade i grupper och

skulle typ göra små uppgifter...

 tex:

spik = kemi, material

fysik, vikt, massa 


gah, min grupp sög säkert XP

  -


på svenskan började vi äsa en bok som heter ETT HÅL OM DAGEN


jag blir galen, jag vill gärna ta hem den men

då läser jag bara ut den ><


baaaad


...


humhumhum


haaaaahahahaha, jag kollar på massa sjuka versioner av  PPP

Potter Puppet Pals


pappa gör lasagne :D


förra gången blev den jäättehård och mammas jättemjuk

(såsen räckte inte till vår <: .. ) 


men gaaaaaah...  nu måste jag sluta för Lallie har

bestämt sig för att läsa min blogg -.- 


jaja... :D:D


tjaooo .. ^-^ 

Av Elsa - 24 augusti 2008 16:12

gaagh. jag har typ INGENTING att skriva.


humhumhum.


egentligen borde jag städa men det orkar jag itne

jag spelar spel ist


HÖM


kanske ska rycka upp mig snart


får se om jag orkar det


uh


http://janandersson.be/index.html


gahhahaha XD


har inget å göra....


..................................................
.................


jag tänker spela Mysteriez nu :3


http://www.spela.se/spel_/Mysteriez.html


ps. nån som kan hitta nr 11 & 14 på lvl två? o0


tjaoooooooooo :D




Av Elsa - 23 augusti 2008 14:58

OOOOOW!


Jag läste just Lallies blogg ^^


den dagen ägde ^^ , stackars Lallies knä bara XD


http://lillalalliesliv.bloggagratis.se/2008/08/19/898176-tack-for-en-jaaaaatte-fin-dag-lt-3/


^^


och nu; videon som gör Lallie hyperaktiv XD




Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards