Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

Duschstation 1

Av Elsa - 13 juni 2009 10:55

Hej!


Jag har just skrivit ett väldigt långt inlägg om gårdagen. Jag borde duscha. Min brorsa, Oskar, fyller 9 år idag. Trevligt trevligt för honom, han ska ha kalas imorgon. 


Jaaa, planering för dagen; jag hade tänkt sitta framför datorn ungefär hela dagen. Men vadårå? Det är somamrlov och jag gör vad jag vill. (Mamma kommer så småningom tvinga med mig på skittråkiga obligatoriska sociala skräpsaker i alla fall)  


Först på listan för dagsplaneringen står duschning. Så nu tänker jag duscha!


TJAO! :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa - 12 september 2009 20:51

Jag bloggar inte här längre (bloggplatsen är grymt jobbig enligt mig, inte tillräcklig med alternativ för att uppväga krånligheten) - jag bloggar på Cinnamon and Sugar. Eller åtminstonde är det vad ajg kallar den för tillfället XD   Hade gött! 8D...

Av Elsa - 13 juli 2009 11:22

Det var länge sen jag skrev, un. Men jag har inte kännt för dedt, och ajg har faktiskt varit borta en del. Men nu.. I am back to town! 8D   Det är min födelsedag idag, och jag sitter vid datorn. SURPRIIIISE. Nejmen, jag ska faktiskt ut på stan med ma...

Av Elsa - 28 juni 2009 22:44

  Tjenare tjenare!   Jag har just kommit hem från en resa i Dalarna. Jag har varit på Anders Zorn's gård och Zornmuseet, Carl Larsson's Gård och så har jag kollat på "THE MUSIC OF ABBA ,, with the ARRIVALS (from Sweden)" på Dalhalla.   Vi lyc...

Av Elsa - 22 juni 2009 10:42

Hejhej!   Det är fint väder idag. Jag har märkt att mitt intresse för bdb (bilddagboken) minskar alltmer, samtidigt som jag blir alltmer intresserad av DA (deviantart)   Jag har ännu inte knarkat sönder "Gypsy Woman" med Hilary Duff (som man annars b...

Av Elsa - 19 juni 2009 19:14

HERREGUD VAD TIDEN GÅR FORT. Midsommar redan. Shit pom-fritt.   Jag har varit och sett en midsommarstång idag. Tråkigt tråkigt. Det tog skitlång tid för dem att resa stången. Vad tusan är det med midsommarstänger nu för tiden?! Jævla skryt-stänger! V...

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards