Alla inlägg den 14 september 2008

Av Elsa - 14 september 2008 19:02

Hej!


det hände en liten läskig grej nyss


I realized that my MSN was over-taked XD


nån annan var inne på den ! OO


liksom ibland sas saker JAG INTE sa, o

ch plötsligt blev det en basketspelare som bakgrund OO


och elsa har för första gången i sitt liv handlat överilat!

alla mina smileys, mappar & kontakter är borta


jag hade uppemot hundra kontakter

minst fyra mappar och massa smileys jkag tyckte om :/


fast de flesta av mina kompisar

(jag kmr ihåg en del adresser)

har de smileysarna jag bruka använda!


så de e bra.


annars har jag sovit över! fredag-lördag med lallie

(hemma hos mig)

& lördag-söndag med lallie & T (hos lallie)


asså vi var uppe till kl 5!


jag kmr få probleeeem :/:/:/


vi fikade  hos mig idag för dte blev typ släktträff :D


Ola & co, mormor, morfar & Jens!


pappa hade bakat kladdkaka!

den var jättego ! han hade nötter i och kanterna smakade kola :O


vi spelade Wii & ritade :D


jag blev på ett hemskt humör av nol anledning

(jag hatar att vara tonåring -.-')


min syskon sket i det och retade mig apmkt -.-'


jag har ont i tänderna O:


´hmhm, jag vill göra nåt!


mamma lagar typ mat


spagetti och bolognese tror jag :9


det gillar jag ;D


men orkar itne skriva mer >w<'


tjaoo :D

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards