Alla inlägg under oktober 2008

Av Elsa - 30 oktober 2008 10:58

Hej!


idag ska jag va med Alice, (tror jag)


men ingen svarar när jag ringer till henne <:


 tänkte ändra layout på bloggen


har tröttnat :/


så det är vad jag kmr hålla på med  ett tag :D


tjaoo 

Av Elsa - 29 oktober 2008 18:10

okej nu har spänningen lagt sig... 


jag ska fortsätta blogga på den här bloggen :D 


idag ahr det inte hänt nåt särskilt……


T och jag gick till biblan ch låna lite böcker

sen gick vi och fika (balbla)


 sen kom T på att hon var JÄTTEsugen på kexchoklad

så vi gick till ica

jag köpte zoo & reisens och T köpte  reisens & kexchokla


men T gillar inte mörk choklad så jag fick hennes reisens >:D


that's nice :3


MEN INTE BRA FÖR MIN HY ;____;


blää :/


bra låt :3


Black Eyed Peas - Pump It 




Av Elsa - 29 oktober 2008 17:07

Hej! Jag har tröttnat lite på bloggagratis och tänker börja blogga på en annan sida...
 
kan hända att jag kmr tillbaka, man vet aldrig ;D
 
min nya;

http://musicisadrug.bloggproffs.se/


tack för mig, hej och leverpastej :D


(lalala, det hä knns lite spännande OwO)

Av Elsa - 28 oktober 2008 16:05

jag har fortfarande ont i huvet och på dåligt humör men

nu tänker jag berätta en liten grej

(och nej jag kmr nog inte gå från datorn, jag är en sån datatnörd suck)


jag har alltid haft en stark längtan att gå på tak. högt ovanför alla andra. i natten. det ska vara rätt mörk. och tyst. eller egentligen inte. bara det är tyst i mitt huvud. det kan vara ljust oxå. det spelar egentligen ingen roll. normala hus, inte new york eller nåt. då går jag hällre på gatan. gå och gå och gå. barfota. känna takens svalka mot mina fötter. gatans asfalt. jag gillar asfalt. faktiskt.


den här videon visar lite hur mitt huve är just nu. låten är rätt bra, men det är inte den det handlar om just nu. jag vet att jag är ur balans.(?)

jävligt filosofisk. och sådär. men det kan jag väl få vara?


jag är ju ändå den jag är. suck


är det bara jag som inte lyssnar på texten så ofta i musik?

som bara konsentrerar sig på musikens samspel med texten?

de kan gärna sjunga på grekiska bara det låter bra till musiken.

för det är ju det som är själva grejen egentligen, inte texten?

jag tycker iaf det..


hejhej, nu ska jag gå och filosofera nån annanstans och itne störa folk mer

med mina högst irriterande avikande tankar.


Av Elsa - 28 oktober 2008 15:57

Hej asså...


 detta kommer nog va i mitt liv rätt mkt

och det kmr bli skitjobbigt att skriva runt det hela hela tiden så

HERE IS MY SECRET (?)


…jag har fått mens…


jaaa, det var väl inte så farligt?

(apuuh)


iaf. jag fick det igår kväll

och nu har jag huvudvärk. så in i helvete


och pms. MY LIFE SUCKS !


nu ska jag fortsätta med min bild.



det ska jag itne alls!


jag ska gå bort från den här jävlans datorn


för jag får ont i ögonen


._.


*hungrig* 




Av Elsa - 26 oktober 2008 20:38

HEEJ!


jag funderar ut lekar på min maskerad jag ska ha ^w^


vet knappt vad jag ska va :7


ge mig tips plz? 


iaf.. det ska bli najsigt tror jag :D


vi ska ha skttjakt OwO


mamma får gömma


så JAG inte heller vet

annars blir de inge kul


._.


(:


men ska fortsätta lek-diskution med folk


tjaoo 

Av Elsa - 25 oktober 2008 13:25

HEJ!


idag ska vi äta tårta


för elsa har blivit en vampyr >:3 


iaf... (:


Queen äger >:3


elsa <3 freddie mercery xD


*elsa vill göra tårta NU*


bah!


har inte mkt att skriva...


haft massa ont i magen idag

illamående

men det är sånt som hör till :/


tog medicin nyss

men den funka inte <: 


CUTTA THIS BANANA >:3


folk somkänner mig vet vad jag menar xD


iaf


-*har inget att skriva*


tjao (: 



Av Elsa - 24 oktober 2008 19:17

HEJ!


idag var jag i skolan :D


det var askul, jag hade glömt hur kul skolan är >:D


efter skolan var jag med Alice & Tove x] 

vi fikade och åkte the wave


JAG <3 THE WAVE >:O 


det är skit kul ^w^


och jag kan typ åka själv :D


jag har åkt 50m utan att stanna OwO


*ELSA ÄR JÄTTEBEGÅVAD*


I'm tha best, ahaha!

^w^


ska nog messa T & Lallie och tvinga dem

att logga in på msn >:3


jag har fått ny telefon-grux 

 så nu sms:ar jag gratis ^W^


men


TJAO DÅ!


ps. KP har kommit, så jag är glaad >:D 

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards