Alla inlägg den 20 september 2008

Av Elsa - 20 september 2008 10:20

jag glömde berätta att jag varit på alnäs :O


vi var där med hela klassen!!!

 vad vi gjorde? ^^

vi lekte lekar, spelade tennis, körde hinderbana,

klättrade på läskbackar (elsa äger, 31 backar - klassrekord :3), badade

och umgicks helt enkelt :D:D


killarna körde visst sanning eller konka :O xD

fast vi kom och knacka på och då blev de värsta chockade

(vi skulle lämna tennisbollar)

och sen typ började de tjej-skrika >w<'


 lisa, jag, david & lallie badade.

fyra av tjugofyra >w<

alla doppade sig (:

... det var iskallt i vattnet (men det var jättevarmt när man kom upp eftersom vattnet var kallare än luften)!

det var becksvart ute, vi fick ha ficklampor

massa folk kom och glodde på oss -.-'

fast det var jätteskönt när man kom upp.

man kände sig uppfriskad och ren. ^^


fast nu är jag smutsig :P

jag måste tvätta ansiktet och borsta tänderna ><'


elsa har mjukisbyxor :O ^w^

och duntofflor

elsa är mysig ^w^


undra vad jag ska gööra idag? *hum*

mamma vill gå ut och gå,

men jag är lat

solen skiner

jag vill FOTA MASSA <:


men alice är i stockholm och tove

gillar itne att fotografera så mkt :/

 &

min mamma tkr det är jobbigt när vi är ute o går

och så stannar jag för att fota nånting <:


nooooo *vifta med armarna*


jag ska gå och tävtta ansiktet sen jag

komma tillbaka och chatta emd alice.

eller spela wii

eller kanske baka chokladbollar :3

det beror på :):)


men tjao då ^W^



Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards