Alla inlägg under juli 2008

Av Elsa - 28 juli 2008 11:20

Hejhej!


jag hittade inte så många blommor,

och när vi kom hem upptäckte jag att det inte såg vidare

 snyggt ut med typ åtta blommor i en kaffekopp

alltså gick jag ut på tomten för att samla blommor!

det gick bra o mormor klippte av en blomma från rabatten så det blev jääättefint ^^


hittade massa harsyra så det plockade jag oxå (:


Moa o Oskar har ockuperat stugan, hoppas de inte äter upp harsyran...

borde de inte göra, moa har plockat egen juu


iaf. jag tänker läsa Lucky Luke...


Lallie o T sitter på bussen nu!


De kmr sitta 6 h på buss, stackarna ..


men vi kmr åka bil o båt hem ^^


antagligen, annars bara bil!


måste tvätta händerna, hata pollen


den är jobbig. -.-'


tjaoo


(jag längtar tills kl 7 OwO)




Av Elsa - 28 juli 2008 10:11

Idag kmr Lallie o T!!!!


woaaaaaah ^W^


jag ska städa och lite så i stugan först bara..


fast de kmr klockan sju men jaja :&


nu ska jag gå och plocka blommor!


till stugan alltså ^^


tjaooo :D:D


(det blev ett ganska kort inlägg,

hoppas jag får tid at skriv mer sen..)

Av Elsa - 27 juli 2008 13:50

Hallå!


Alla känner väl till Sailor Moon?


jag tittade på det när jag var liten...


fast jag var inte bra på att passa tider så man kan säga att jag inte riktigt såg alla avsnitt..hehe..


men så flyttade jag och tappa bort det helt.. 

när jag gick i tvåan eller nåt hittade jag en annan serie som jag följde någorlunda med hjälp av min syrra som är duktig på 'sånt'


hon gillade det oxå.. iaf programmet hette


CARD CAPTOR SAKURA


det äger! jag flyttade en gång till och tappade bort programmet...

 jag kom i mitten men missade slutet pga flytten..


och så glömde jag bort vad programmet hette.

men nu hittade jag det!


^^


tänker leta upp maaaassa med grux om de (: (: (:


...


LALLIE O T KMR IMORGON O_O


shiiiiiit, jag måste STÄDA


tjao!


(men först ska jag fixa lite bilder o sånt på bdb ^^)



Av Elsa - 23 juli 2008 14:58

Hej ^^


vi åt resttårta igår -.-

för jag och oskar firades med Jens


jaja


igår stack Ola o co

och nån gång innan de stack jens hum


igår åt jag after eight glass, den var jättego ^^


Lallie o T kmr på måndag :/


långt dit -.-


chattar just nu med Lallie,

spelar Mahjong & skriver blogg :):)


tamtamtam....


Lallie e äter så jag har inge att göra :/


hum


Mamma o pappa är o handlar


Moa fyller år idag

hon har fått en mobil telefon C:


den är knallrosa och med typ 'grenar' på ^^


om den inte hade vart knallrosa hade jag velat ha den ;)


Kajsa sov hos mej inatt ^^


miss-handel & katta-strof

 ^^


Kajsa gilar inte att bli klappad på magen

Meja gör ibland


båda tkr illa om att bli burna :/


men de är söta ^^


o nu kmr Lallie tbx!


tjaoo :D


Av Elsa - 21 juli 2008 14:59

Tjenareee!


Min mamma har bestämt sig för att tvinga ut mej varje dag..


igår cyklade vi till Valles & Byxe(l)krok, jag mamma & pappa


idag gick jag en promenad vid havet med mormor


o så var jag å bada, solbada ^^


fast jag är inte särskilt brun för de - men mamma påstår att finnar avskyr sol


mowhaha, dödödödödödödö små finnar >_<


håller på med mitt msn-space eller nåt


har inge bättre å göra, lagade pyttipanna åt min familj (alla andra hade redan ätit) för mamma o pappa var inte så hungriga (jag var)  att de orkade gå ner o värma pyttipannan ... (de låg o kolla på Tv eller nåt)


jag är jätteglad för Lallie o T ska ju komma o hälsa på ^^


fast första gången jag nämnde Byxelkrok för Lallie blev hon typ - > O__O + o0


ungefär.. jaja, Lallie e i Norrtälje o T i frankrike, jag är på Öland med hela tjocka släkten OCH vi kmr käka tårta konstant hela veckan typ fööör:


x idag fyller min mycket-pinsamm-hemma morbror Jens, 41 år

fast de synns inte på honom, eller alltså han ser itne gammal ut

fast 41 är nog inte så gammalt ... iaf!


x imorgon ska vi fira mej o Oskar, för de har inte denna del av min släkt gjort (:


x 23 juli fyller min syrra år, hästtårta vankas


x  24 juli har tre av oss mellannamn-namnsdag :D


fyra dagar, jaja de finns säkert rester kvar till den 25 ^^


iaf lite XD


ska fixa lite mer på mitt psace nu, tjaoo :D:D:D:D

Av Elsa - 20 juli 2008 11:21

Hej! Jag är på Öland ^^


så jag kommer nog inte skriva så ofta (?)


tänker spela rat maz & funderar på om mina kompisar kommer att komma till Öland? tänk om de typ ångrar sej i sista stund! :§


mitt huve sprängs snart alla gormar. speciellt Eva & Jonas (min pappa) 


Eva gillar honom :)


katterna är jättesöta o går omkring som om de äger stället ungefär, sötnosarna ^^


Eskil (Sten, min gammelmorbrors, katt Askas unge som typ är vuxen), en svart liten rackare med citrongula ögon. Han är rätt feg, eller bara ovanligt osocial. ... otroligt osocial. Som Aska då XP


nej NU tänker jag spela Rat Maz! och försöka logga in på msn... :)


tjaoo

Av Elsa - 18 juli 2008 10:39

Jag åker till Öland imorgon, e bara hemma EN vecka! :/ & knappt det.



Men vi ska åka o hämta vår nya bil ^^ Grand Picasso ni vet, den blev tydligen klar jättefort! Vi hoppades på augusti som tidigast, o så kommer den nu! Så vi kommer åka i den till Öland ^^ 


that's naaaajs... ^^


har vart med Alice (15 & 16 juli) Vi spelade Mario Galaxy (skitkul!) & bakade & fikade & picknickade ^^ 


jag ringde igår men ingen svara..


tänker ringa idag oxå! Det är mycket roligare att spela Mario Galaxy med henne än utan.. när jag spelar själv blir det svårare fast jag får köra alla kul banor själv ^^ men alla tråkiga oxå... :/


hoppas hon svarar! (och hoppas jag väcker henne som jag gjort tidigare) :D tjaoo 



Av Elsa - 16 juli 2008 20:48

*garva på mej*


älskar låten, älskar timon o pumba <3


stackars pumba :?

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards