Alla inlägg den 8 september 2008

Av Elsa - 8 september 2008 18:29

HAAAAAAAAJ!!!! ^^


asså jag vet! SRY jag haritne skrivit på jättelänge... :>

(bortsett från igår då jag fick damp på mcdonalds för

de har så äcklig mat!)


jag har jääättetråkigt. logga in då alice!!! :c


gagagagaggaga!!!!!


jag tänker läsa Jane Doe's blogg !


whuut <- HELL NOOOO

jag vill inte säga som sara OO'


nooooooooooooooooooooooooooooO


ehe..... men de e kul! WHUUT ^^^

stygg elsa! buuhuu....


ELSA HAR KÖPT EN MÖSSA OwO


den är svaaart och ser ut som Alices svarta ^w^

(ingen fattar hur den ser ut men iaf)


ALICE HAR LOGGAT IIIIIN!! :D:D:D:D


blä. jag gillar inte Hell.NO

det känns så elakt!


alice har köpt hängslen :O

vi hittade röda, vita och svarta på H&M! :O

fast jag ville ha mössa ist <:


jag ville ha en från Åhléns egenltigen (80:-)

men köpte en från Gina ist (OMG, typ första gången jag köpte nåt därifrån OO)


gah. moa och oskar ville att jag skulle kolla på fotbollen som lyser osm en disckokula i badrummet. OK.

...


alice undrar om jag inte skrivit klart snart. NEI!

jag har ju inte skrivit nåt intressant ><'

nu är jag LÄTTIRRITERAD


* jag sluddrar

*jag skriver hullerombullar typ:

men ajg ahr tien skrivit nåt intressatn


sur på att jag sluddrar & jag skriver hullerombullar typ:

men ajg ahr tien skrivit nåt intressatn

att varje gång jag rullar ner blir det jäätedumt


GAH JÄTTE*


!!!!!!!


DAAAAAAAAAAAAAAA

*elsa blir galen*


*slänger iväg datorn*


*bom*

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards