Alla inlägg den 21 september 2008

Av Elsa - 21 september 2008 19:16

haj!! ^W^


idag har jag vart på skördefest

med familj och co :)


moa & ellen (ellinore) fiskade typ lite i sjön

där (småkryp :P) och Eva (min kusin; ca 1år) plaskade i kanten


sen gick vi nån trädbingo :P

det var tråååkigt

fast alla förutom jag och pappa stannade typ hela tiden

så jag ochg pappa gick ifrån dem


jag tappade armbandet som jag gjorde i morse :'/

det var fint. jag tror jag ska köpa nya pärlor och göra ett nytt imorrn

hum.


men pappa och jag hittade en äppellund

och proppade pappas jackfickor fulla med äpplen ^w^

vi hittade en sån där ta-ner-äpplen-grej som ser ut

ungefär som en pinne med en liten påse i ena ändan OwO


iaf. vi fickade också och på hela taget var det trevligt :D


men nu måste jag träna piano

(jag har mozart :O)

såå


tjao !


Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards