Alla inlägg under maj 2008

Av Elsa - 31 maj 2008 12:49


jag ÄLSKAR järnvägar av nån anledning.. :) 



^u^ 

Av Elsa - 31 maj 2008 11:59

AAAHH :D


jag har nog blivit LITE solbränd iaf :)


så jag e ganska glad nu!


åhhh, maten är klar!


honungsmrainerad kyckling & gurk-, äpple- & potatissallad ^^


mums!


ska äta nu.... 


återkommer med lite bilder senare ^

Av Elsa - 30 maj 2008 17:34

SOL!


 vi var på picknick idag! (typ) hos mrs. Ström
(vår engelska lärare,vi kallar henne inte det men...)


 vi gick ääääääända till Flogsta å tillbaka. Solen stekte oss och man svettades som en gris -.-'


men fikat var gott ^^ 


har varit på balkongen och försökt bättre på min solbränna.

tror inte jag lyckats så jättebra men snart så :)


kanske är jag lite fåfäng men...

det är ju JÄTTESNYGGT att vara solbränd ^·^


ska typ... kolla en grej nu!


hadebragottfolk ;) 





Av Elsa - 30 maj 2008 17:30

NEJ!! jag tänker absolut INTE strunta i igoogle!!


(visst jag är envis men jag är faktiskt mycket sur på den där... satans grejen)


jag har bytt bakgruynd det är inte det!!


det är att när jag  går in på google blir sökgrejen pyyyyytteliten (enligt mig) och det dyker upp massa skitsaker!


(som jag raderat fleeeera gr!! de försvinner aldrig!)


det går inte att strunta i eftersom jagstör mig på detta VARJE gång jag ska söka efter något.


vilket kanske är fånigt, men... det är väl bättre att jag säger vad det är en går och ruvar på det?


nej nu ska jag vara glad och skriva det jag EGENTLIGEN kom hit för att skriva! innan jag såg alla kommentarer...


men det tar jag i ett annat inlägg... :)


tja0o 

Av Elsa - 29 maj 2008 20:32

JAG HATAR AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLT


DET SUUUUUUGER JUST NUUUUUUU


SPECIELLT iGOOGLE!!


JAG HATAR iGOOGLE SÅ JÄVLA MKT


DEN GÖR SÅ HELA GOOGLE BLIR ASFUL,


OCH JAG KAN INTE AVSLUTA MEDLEMSSKAPET


DET VAR BÄTTRE FÖRUUUUT.... JAG VILL INTE HA iGOOGLE!!!!!!!!!!!!


GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH D': D': D':

Av Elsa - 29 maj 2008 13:40

Hej, igår somnade jag typ ett. eller senare.. jag kunde helt enkelt inte sova!
 
så jag sov till 10 idag. och gick inte till skolan. jag vet det är illa.
men vad ska jag göra åt det? äta en sömntablett?
 
får inte det för mamma :§
 
hoppas det inte var något viktigt idag.. förutom spanska böckerna!
 
men de är .... inte högst upp på min 'MÅSTE'- lista ( som jag förövrigt hatar)
 
gjorde fjortistestet .. (http://www.fjortispoang.se/)
(14,2 % lr nåt, shit det har gått upp!!)
 
och sen vuxentestet .. (http://www.vuxenpoang.com/)  
 
procent? kommer inte ihåg. min ålder? 20.4 år tydligen xD


men ska gå ut på balkongen nu :)


det verkar varmt o skönt ;)


tjao (^·^)/** ™   (MIN ^^)



Av Elsa - 28 maj 2008 17:49

bilden säger allt ^^


the picture tells you everything ^^



Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards