Alla inlägg den 3 september 2008

Av Elsa - 3 september 2008 17:26

Hej gott folk, jag ahr tråkigt :/


humhum, spelar egentligen Submachine, men sitter fast

det suger


...


det blev lite mupp idag <:

Kaka lämnade nycklar i Flods kofta

och Flod skulle till tandläkaren.

Kaka var rädd att Flod skulle tappa nycklarna,

om hon cyklade. Flod visste itne att Kakas nycklar låg i hennes

kofta. Kaka blev ledsen. Elsa stod framför Kaka.

Kaka var jättetyst. Elsa blev oxå tyst. Elsa frågade om hon var trött.

Det var inte Kaka. Elsa blev väldigt blyg helt plötsligt och visste itne vad hon skulle göra. Sen kom Panda. Panda gick på

Kakas förra skola (tror jag) och de känner varandra.

Panda frågade Hur Kaka mådde. Kaka grät.

Panda frågade Elsa ifall Elsa frågat hur Kaka mådde.

Elsa kännde mig dum. För Elsa hade inte vågat fråga.

.... Men till slut kom Flod tillbaka och Kaka fick sina nycklar!

Lyckliga i alla sina dagar?

Nope <: Elsa tänker på ifall alla tycker hon är jättekonstig nu.

Elsa tänker på att hon bara sovit 6 h och är ur balans.

Elsa är trött och hungrig. Elsa vill sova.

Elsa borde plugga men har inga böcker <:

G a h


Elsa väntar på att Lallie ska logga in.

 Elsa upptäckte just en grej.

Elsa blir sur på datorn som är knäpp..


Nu loggade Snigel in.


Elsa tänker chatta med henne ^^


Elsa säger: hejdååå <3  och vinkar ^w^  



Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards