Alla inlägg den 9 september 2008

Av Elsa - 9 september 2008 16:58

Detta är en sån här dag:

elsa funderar lite på hur hon är!


dvs. hur hon uppfattas

dvs. hon vet ju hur hon är men

undrar hur andra tycker/tror hon är


*hum*


aha!


*zummm*


>w<


*elsa har tråkigt*

(därav ett ords-gruxerna)


funderar på att göra om layouten !


vad tkr ni? :>


ska jag ha kvar eller ska jag ändra? !


tamtamtam, kan inte nån logga in!?

(elsa chattar med 0 pers.)


*elsa har tråkigt*


.-.


*elsa är upponer*


till alla som tkr jag är konstig för att jag skriver som jag gör:

detta är mitt sett att roa mig själv.

utan att garva. tyst humor liksom.


jaaa........


elsa är elsa helt enkelt >w<


jag gillar Alice's (asså SRY men jag pallar inte skriva lallie ><')

sett att skriva >w< på papper XD


ASSÅ DETTA ÄR LITE PINSAMT:

(mycket, stackars dem)

jag kmr aldrig ihåg vem av alice d & hanna

som ÄR hanna / alice d


IT SUCKS -.-'


jag var tvungen att säga Alice's namn högt när jag delade

ut mattläxorna OO'


sen fattade jag vem som var hanna V-><'


(den som inte fattar; V-><' = ><' + v-tecken)

(v-tecken=jagärbäst)


(...)


heh, jag kanske ska spela nåt spel? :)


typ ... dao...


AHA


asså jag kan itne med att skriva do'h , jag vet ;

do'h = dao


MEEEN JAG SER DET FORTFARANDE SOM DAAAH !


I'm not a bitch >:]


eumeum.


vilka är det som läser egentligen?

känns som om jag skriver för mig själv ><'


är det verkligen SÅ MÅNGA som råkar hamna på den här bloggen -.-'


alltså humhum


jag vet mina kompisar läser (snigel, t, lallie VET JAG - resten: oklart)

....


*elsa har VÄLDIGT tråkigt*


jag är jääätteduktig kan jag tala om för folk ^w^

har tränat lite piano

men som den slarvmaja jag är glömde jag berätta

för mina föräldrar att jag skulle ha med mej en ny bok ><'


jaja <:


jag suger på läxan (hrm)

så jag kmr antagligen få bakläxa (whatever)


(elsa är mkt onogrann med allt och allting)


(hon gillar det inte men hon är det)


(...)


jag har hittat ett spel som

heter CONFUSE BOX

det är nog av skaparna av MOSS och UMBROSS (moss kusin typ)

som gjort det. kul är det iaf :D


men nu ska jag spela det ^^


tjao!



Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards