Alla inlägg den 19 september 2008

Av Elsa - 19 september 2008 20:35

love this song <3


(Amy MacDonald - This Is The Life)

_2

Av Elsa - 19 september 2008 16:39

asså jävlar TVÅ väldigt långa inlägg :O


*blink blink*


här kmr en video :D


okej, nu tkr ni kanske att videon är äcklig men

 asså. jag tkr det inte är så farligt? :)




Av Elsa - 19 september 2008 16:25

Hi! ^^


*elsa är glad*


 vrf det?


jo för elsa är bra ^^

elsa är (någorlunda) vig och rätt stark :D:D


(nu är dte så att jag slutat hålla handduken omkring

mig när jag badar för då blir handduken så blöt och äcklig :P)

(alltså:) maja:

- :O du har ju nästan magrutor!!!

 elsa:

jag vet ^^ *happy*


elsa är glad!! :D:D

elsa har haft sktiskojig dag ^^


asså sara bor *borta* och co

skulle vara med lisa efteråt så jag typ hade sälle (sällskap wtf)

med dem alla tre (co1 blev skjussad av co2) ett tag.


and guess,

we met bipbipbip ._.'


jag typ gjorde värsta proffessor grejen och

lutade fingertopparna mot varandra >w<


han kände typ inte igen mej :O >:D

han glodde jättemkt på mig

jag bara; happ

och glodde tillbaka

undra om han fatta vem jag var innan lisa sa:

hejdåå elsaa


de snacka om att nån typ hade satt en bomb under nån bänk elr nåt -.-

och sen sa co1 att de var värsta 'konstiga' friluftsdagen,

först hade vi origenterat (stava) sen vart på fyrishov..

jag:

"jag gillar origentering. det är kul."

hon tittade på mig. jag tittade på henne. det blev tyyyst.

bipbipbip körde tennis-match-tittandet.

(fram och tillbaka)

wtf, vill du att jag skulle rodna elr ><'


iaf. vi (hrm, de) bytte samtalsämne

huxflux skulle hanna,jessica,lisa dra och då var det hejdåå


...


jag tror bipbipbip tkr jag är läskig


mowhaha >:)


*hoppas* x)


nu ska jag kolla ifall lallie kan logga in på msn :D


tjaoo ^w^

Av Elsa - 19 september 2008 16:05

this is a bad day? -.-


vem gillar friluftsdagar? -.-


JAAAAG :D:D


jag har haft skitskoj :O


först origenterade jag med Maja :D


vi kom typ tvåa :D

asså lag två. det var tre killar före oss <:

 (Freddie, Henrik och Dansande Erik)

 Henrik var allra först, typ 45 minuter! (Freddie och Erik: 47 min)

jag och Maja: 1h och 11min

^^

vi ägde :D

fast alltså vi körd typ baklänges, först nr 11 sen 10 osv. >w<


sen gick vi (jag&maja, amanda åkte buss, sara&lisa cykla)

till fyrishov, (hrm en liten bit typ)


det var rätt kul, fast stackars maja!

jag tappade cykeln på henne :s XD


maja har jättebra låtar på sin mobil! :D

tex.

Tears in heaven med Eric Clapton

 *älska* OwO


asså LYSSNA/KOLLA/LÄS! :o

detta var vad vi var tvugna att göra:

simma 200 m, 150m bröst, 50 rygg

 OO :D:D:D


BAAARA! *vifta med armarna* :D


sen FICK man om man ville dyka efter en ring. (på 2m djup)

tyvärr klara jag inte det, men alltså jag suger på sånt!

fast man behövde inte klara, fast det var typ jättebra ifall man gjorde!

vi hade Peter, musikläraren, han är jättenajs :D:D

vi hade honom som 'översiktslärare'

han skrev typ "bra försök" på mig ^^


I'm nöjd :D


och efter att man provat (-men-BARA-ifall-man-ville)

dyka efter ring, så fick man leka :D


vi fick inte leka så länge kanske typ 1-2h

men det var najs ändå ! :D:D:D


först tävlade vi i ruschkanorna,

Maja ägde typ alla...


jag fick halv-kalsupar hela tiden -.-

det var inge kul, för vattnet fastna i halsen

och jag kunde inte andas typ :s


men Lisa dunka mig i ryggen så då typ kunde jag andas igen ^^

(jag sa åt henne att dunka mig i ryggen xD)


efter badet satt typ jag och lisa och åt pasta-sallad

i omklädningsrummet XD vi hade kul och flumma lite (hrm XD) typ ^^


jag har fått Majas telefonnr förresten.. :)


idag hade jag inget smink på mig, det var skönt :D


faast T & Lallie var sjuka, asså stackare :/

det var en jättenajs dag!!


asså det blir långt det här men jag har mkt att skriva!


 men nu tänker jag itne skriva mer, för jag ska skriva ett till inlägg

detta inlägg handlar baara om friluftsdagen och så, men nästa kmr handla om lite annat oxå... :D


tjao ^^



Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards