Alla inlägg den 26 september 2008

Av Elsa - 26 september 2008 21:50

kolla in , nice pepsi, reklam


jag blev faktiskt sugen på pepsi :O


ehe, jag lyssnar på milkshake :3

ni vet


My milkshake brings all the boys to the yard
And they're like, it's better than yours
And damn right, it's better than yours
I can teach you, but I have to charge!


:D:D:D:D:D:D:D


fick den av sara ^^                           tjaoo

Av Elsa - 26 september 2008 12:22

angående bakgrunden:


jag vet att man ser linjerna

det skiter jag i eftersom jag gillar bilden

och färgerna så himla mkt ;) 


nu ska jag äta... tjao :) 

Av Elsa - 26 september 2008 11:30


jag älskar hösten <3


röda, gul, gröna, orangea löv överallt

det blåser lite överallt

luften är sval och frisk

(för-de-mesta)


jag vill bara sitta ute på balkongen

insvept i en varm filt

med en kompis och dricka mint-te ^^


* hösten är här <3 *

Av Elsa - 26 september 2008 11:25

pamplemousse <3


(bara för att jag gillar det ordet lika mkt som jag gillar låten)

Av Elsa - 26 september 2008 10:58

igår upptäckte jag att jag gillar en del av Elvis låtar :O


jag fick typ värsta chocken ><' 


oshit :D:D


ifall nån tkr att videon i förra inlägget ser lite konstig ut 

(stillbilden)

det är Sex Bomb med Tom Jones 

^^


fast jag brukar sjunga James Bond,

det funkar de oxå :3


Farmor gör köttgrotta :}

det är gott ^^ 


önskar folk kunde logga in på msn :/


ska på stan med alice sen :D:D


DET HAR SKETT ETT UNDER!! :O >:D


mamma tänker köpa tunikan åt mig :O :D


asså jag har fått pengar ^W^


that's nice :D


men nu ska jag göra nåt annat....


tjaoo  <3 




Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards