Alla inlägg den 15 september 2008

Av Elsa - 15 september 2008 17:44

asså gah, jag ska nog sluta läsa lallies blogg innna jag skriver nånting -.-'

för hon skriver typ allt som händer och då känns det tradigt att jag oxå ska skriva men här kmr deeee:


i fredags spelade jag & lallie wii & sen bestämdes det att hon

skulle sova över ^^

dagen efter gick vi och kollade på film, Wall-E >w<

den var jättesöt och faktiskt väldigt bra! :O


 alltså den typ förklarade för barnen på ett bra sett hur

det skulle kunna bli om vi typ skräper ner hela jorden ! >w<


det får vi inte göra!!! :O 

jag ahr börjat stoppa in tröjan i byxorna!


nu blev alla värsta ' WHAT!!' >w<


men, GAAAAAH jag gnuggade mig i ögat OO'


fy elsa -.-

(smink)


 alltså: jag har hängslen , så det är fint OwO


^^


asså jag har inte så mkt att säga :>


tamtamtam !


...................................


nu ska jag göra nåt annat !


tjaoo 






Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards