Alla inlägg under mars 2008

Av Elsa - 31 mars 2008 16:29



Tjena tjena, Morsning korsning. 

Idag läste jag Det fattas en tärning.

...

Jag måste hitta det där pappret.

Som man ska skriva recentionen på typ.

Och jag vet faktiskt exakt vad jag ska skriva.

Jag tänker inte fylla i de där förbannade rutorna.

Jag tänker skriva vad jag tycker om boken.

På baksidan.

Eftersom framsidan är fylld med massa rutor och sånt.

Det fattas en tärning är jävligt bra. Punkt slut.

Av Elsa - 29 mars 2008 11:20

Hej!


 idag har det hänt lite grejor. först 'försvann' min syrra!

hon går på ridning och skulle åka med en kompis (VEM??) hem

hon hade inte på/med mobilen så jag ringde till mamma och medddelade detta. svaret blev:

- vilken kompis?

det kunde jag inte svara på och en liten jakt på min syrra sattes igång.

 min mage vändes upponer för fastän min syrra är (väldigt) irriterande ibland så gillar jag henne (fast det kanske inte märks...)  

hursomhelst kom hon påplingande på dörren nyss...

och blev lite sur på mig för jag var sur på henne och ...äsch...

hursomhelst är allt bra nu! :)


idag ska jag och Lallie laga en trerättersmiddag år min familj

(och oss själva då)! menyn är:


förrätt:

sallad med vindruvor och äpple


varmrätt:

tagiatelle och tomatsås


efterrätt:

chokladmousse 


Gaaaaaanska gött va? ^^

men nu vill nog Lallie ochkså skriva en rad på sin blogg

nehe, hon orka inte. jaja..

 nu ska vi spela bubble struggle... ^^

http://www.rebubbled.com 


ha en bra dá! :D  


(vet ni, det finns vatten på mars :O kolla bilden!!) 

Av Elsa - 28 mars 2008 16:45

Hello SUNSHINES! ^^


lr. HEJ ALLIHOPA SOM LÄSER! ^^  (det är nog ingen men iaf!)

detta är mitt första inlägg ^^

på denna blogg alltså, jag har en annan men den krångla så jag skippa den -.- humhum. hursomhelst! jag blev tippsad av en kompis som oxå har en blogg!

http://lillalallie.bloggagratis.se/presentation/

er... kmr inte på nånting att skriva...


jo! jag kommer använda en till förkortningar (kmr, osv, oxå, mm... <- BWAHAHA x]..) och för det mesta kommer jag tillåta mig små skämt innom parantes ... min inlägg kommer inte handla om mitt liv utan mest om mig.

MISSUPPFATTA INTE! jag skriver saker jag gillar, hatar och sådär och då lär ni (ohh, djärvt av mig...) få reda på vem jag är ^^


alltså... eh... äsch...


ha en bra dag!

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards