Alla inlägg under april 2008

Av Elsa - 29 april 2008 16:57

Jag ska börja städa mitt rum.


 vi ska nämligen åka till Öland.


nu ska jag ha riktig städning.


jag ska ändra textiler-grux och få det likna en oas ^^


önska mig lycka till :) 

Av Elsa - 28 april 2008 22:52

Asså jag är typ dum i huvudet. Jag tappar grejer heeeela tiden.

Speciellt saker man inte SKA tappa. Som speglar. Eller mobiltelefoner.

Eller hamstrar (den överlevde utan några men, it was a surviver).


Jag har tappat en spegel i golvet. Igen.  Jag har typ dragit på mig en miljons år av olycka nu. Om de e sant alltså. Hoppas inte!


mina föräldrar är trötta och orkar inte dammsuga. Inte jag häller. Så jag skriver här ist. Inte så smart kanske. Men vad ska jag göra då?


Jag pallar inte. Ska föresten byta namn på bloggen. Jag vet. Jag har gjort det förut utan att säga något. Men den här gången säger jag till.. fast inte nu! nästa inlägg... jag ska retas lite med T först ^^


hon är hemskt nyfiken på allt och alla! :)


Usch, jag tror jag har dammglasgrux över hela mig :( 


har föresten köpt en voodoo-docka! ...  

(inte för att jag tror på det, de är bara söta)


men jag köpte inte Ninja. Blomman var inte lila :(


jag blev typ förkrossad när jag såg det.


Men jag köpte en jättesöt EDGE ist!


http://www.d7.se/catalog/product_info.php?cPath=216&products_id=5616&osCsid=6489b53499e2b77002a042eacfffac2f


& jag vet. på bilden ser röda Edge mycket sötare ut. men IRL var min Edge jättegulligare än... den! ^^


har fortfarande inte hittat min USB-sladd :/


ska väl fixa lite på min iWeb nu. har inget att göra.


har inte borstat tänderna. lr tvättat ansiktet. lr nåt. det ligger spegelglas på golvet i badrummet :'( 

Av Elsa - 28 april 2008 15:27

Jag ska göra en hemsida!!


jag har en Apple (lr iMAC lr nåt) o då kan man göra det med ett program!!


man kan göra blogg oxå tror jag. men jag gillar den här bloggen så jag tänker nog inte dissa den ^^


men nu måste jag fortsätta!



tjao! 

^^

Av Elsa - 26 april 2008 19:42

jag har en hemlighet !! ^^


det är kul att ha det!


fast en kompis vet om den, hon har typ en likadan


hoppas hon inte berättar för nån


jag vill berätta själv!


liksom ^^


JAG VILL VERKLIGEN HA EN NINJA!


måste köpa en!!! ska fråga min kompis om hon vil gå på stan imorrn ! ;)


hopppas hon är hemma snart! ... så jag kan ringa henne liksom... :)


... hon har visat mig ett skitkul spel!!


http://www.spele.nl/game/ontwijken/cubefield.html


och så har jag fått Simlpe Plans nya skiva!!!


den har inget namn tror jag... jag hittar iaf inget ^^


och så ska vi äta pizza! pappas pizza. ^^

man får välja vad man ska ha på själv ^^


jag bakade Dumlekaka idag! den blev skitmustig! men god :9


ska spela cubefield & lyssna på Simple Plan nu!!


(livet är underbart just nu ^^)


hejhej :):):):)


Av Elsa - 25 april 2008 18:39

hörni. jag fick typ ett nervöst sammanbrott i förra inlägget >.<


hursomhelst, det är så himla coolt!!!


jag fattar inte hur 17 han bär sig åt. och han är snygg oxå ^^


jaja. inte tänka på sånt nu elsa. han är cool iaf !



Av Elsa - 25 april 2008 17:59


J A G  B L I R  G A L E N! Jag älskar honom så jävla mycket!! men han älskar inte mig !'(  abbuuuuhuuuu... jag vill inte. vill inte. vill inteee.  dessutom ska han flytta :'( och min kompis e oxå kär i honom :'( dessutom är hon mycket snyggare än jag -.-' enligt mig då. abuuuuuuhuuuuuuu !'( jag e dööööööd (inte bokstavligt)  ... han är så söööööt *gråta gråta gråta*   

Av Elsa - 25 april 2008 15:02

Jag ha kommit hem från simhallen nu. eller för ett tag sen. det gick bra. ^^

fast ett tag hade jag grymt tråkigt. aja. jag hatar mina finnar. DESKADÖDENDÖ.!!!!  hatahatahata..


jag blir galen. alla killar är så söta - men typ dumma i huvudet -.-'


iaf. vi har haft lästävling där man räknar sidor och sen räknar ihop allas typ lr nåt. Klassvis typ. Vår klass vann ^^ och jag vann oxå ^^ som bäste elev och flicka typ. ^^ alltså jag hade läst flest sidor av alla i fyra klasser ^^  jag e så bra ^^ väldigt många -> ^^ iaf ( -> ^^ <- ) killen som vann gick oxå i vår klass så man kan säga att vi ägde ut alla ^^


ska äta glass med mig kompis kl 16:15...och har gjort illa mig på knäet.

thats bad. men orka skriva mer nu ;)  lyssna och titta. jag kan inte sluta titta. det är helt sjukt. ska försöka skriva lite. för de e kul. :) 
Av Elsa - 25 april 2008 08:08

Hej! Det har hänt masssor men jag har liksom inte hunnit med att skriva. 


i onsdags typ rymde jag från klättringen. det var jättetråkigt. mina kompisar var inte där och jag fick klättra med en kille som kolla på min bröst hela tiden typ -.-' det var fett irriterande. så då stack jag och tog en promenad. fast jag fastnade vid en gunga så satt jag och gunga tills solen försvann typ. alltså solen försvann bakom höghusen ^^ då gick jag hem... fast jag kände mig såhär jättekonstig när jag gick. typ helt oberoende och fri på nåt sett. det var jätteskönt. fast jag var lite rädd att jag skulle bli galen lr nåt... men de blev jag inte ^^


i torsdags hade vi ingen NO så vi började 9:10 istället för 8:10!!!!!!! det var fett najs ^^ 


idag vaknade jag ca klockan 6:12!!!!!! utan ringklockan lr nånting!! jag kanske var hungrig. min kropp gör typ saker utan att jag riktigt tänker på det. liksom. iaf så gjorde jag frukost åt mina syskon och körde upp dem ur sängen. jag träffade pappa som stod och gjorde frukost. ! jag träffar honom aldrig på morgonen han går upp typ en timme före mig. iaf. jag ska träffa mina kompisar kl. 8:35 när T. det e kuul! lr . vi ska till simhallen och DET e kul ^^ mamma skulle göra jättegod lax men vi hade ingen creme fraise (hurstavasde?) så mamma gjorde nån annan grux som luktar så jag nästan dånar. gott alltså. ... ^^ klockan är nu 8:05 så jag tor jag ska börja packa ner mina gruxer (mat) så jag bara kan stick sen!!


 ojdå måste borsta tänderna oxå! 


ciao! 

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards