Alla inlägg den 11 september 2008

Av Elsa - 11 september 2008 17:47

Ahum ahum !


HEJ! ^-^


elsa är duktig ^^


hon har har gjort AAALLA läxor OwO

matte , spanska & engelska!!!!!!!


*elsa är väldigt nöjd med sig själv* 


ooooooh, fell sry for dasnail <: 

nej hon har det tydligen jätttrevligt xD


 speciellt nu när jag är här x3


mamma fattade inte riktigt först ifall jag skojade med att

jag hade gjort läxan XD 


...


elsa har köpt hänglsen!!


 viiita, lallie har röda :3 *like them*


SNIGEL HAR LOGGAT IN!!!!! :D:D



 comments: okej men alltså jag kan inte fixa så de INTE blir halva.

fixa större fönster så kanske du ser hela?


 .... 


f a n

jag ska hämta moa


men först ska jag säga :

elsa har varit stygg

hon har ätit 1,5 kexchoklad ><'


 men nu måste jag sticka -.-


tjao  !

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards