Alla inlägg den 24 december 2008

Av Elsa - 24 december 2008 12:41

Alltså jag vet, det är den 29/12 just nu MEN ÄNDÅ.


GOD JUL 8D


jag är hos farmor & farfar owo


här är också->> Tobias (min farbror & pappa till Dagmar & Märta), Nettan (Jeanette, sambo med Tobias), Niclas (min farbror), Dagmar (min kusin, ca 2 år), Moa (min lillasyster), Oskar (min lillbrorsa), mamma, pappa, farmor, farfar OCH JAAAAAAG (elsa) OWO


det är ingen snö här ;______;


& jag har huvudvärk T__T


JULKLAPPAR :3


- två hårborstar (1 utredningsborste + 1 borste som är bra att tupera med :3)

- scrub, jordgubb OWO (från The Body Shop)

- ryggborste (the body shop) >w<' owÔ

- pengar , 750:- OWO + 500:- för att vi inte köpt godis TwT

- godis TuT chokladpraliner >w< (de är slut nu 29/12 x3)

- böcker , såklart x3  -> boktjuven, nemi, cathys bok, Brisingir (Eragon)

- cd; Timo Räisinen , covers ._. <- allt från Depeche Mode till Sugerbabes x3

- liten tomte, vad ska jag med den till >_<

- ritblock , ohhYEEEEEEEEEES OWO

- isbjoern-esbjoern-mask >w<

- isbjörnunge-ljus , jag måste bara lista ut vart jag ska STÄLLA DEM x'D

- glasögonfodral, prickigt owo

- kommer inte på mer OO'


men nu ska jag läsa Gaston (han äger X'D)


hmhm..................


tjao ^^



Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards