Alla inlägg den 11 december 2008

Av Elsa - 11 december 2008 19:20

DET ÄR INTE LÄTT ATT FÖRHANDLA. mina föräldrar är inte ett dugg förhandlingsbara >__<'


HAHAAAAAAAAAA. jag har MASSA godis framför mig.


och då menar jag vekrligen att det är MYCKET GODIS!


jag ahr inte ätit nånting.


*jag är duktig*


asså >w<


alla de här kolorna gör det svårt att skriva -.- xD


xD


den här kolan är för stor -__-


borde kanske äta upp den owô


(jag ahr en liten burk där jag sparar godis till julafton. :3)


JAG ÄTER UPP DEN STORA HALLON-KOLAN OWÔ


asså... tänk om den blir dålig vid jul :0



hmm... sånna här kolor håller nog inte så llänge. den smaka lite skumt :/


MEN DEN VAR GOD IAF ^ ^


men nu ska jag fortsätta sortera godis, TJAO


ps. JAG ÄLSKAR TIMON OCH PUMBA *W* XD





Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards