Alla inlägg den 12 december 2008

Av Elsa - 12 december 2008 17:11

Hej (:


idag ska jag och mamma och pappa baka OwO


juuuuulgodisch ^-^


idag när jag var lite på stan med Lallie och T  skulle vi gå och kolla

på mobiltelefoner.. då avr dte en liten tjej i typ Moas ålder (min syster, 10 år) som ropade;

"Sofia! SOFIIIAAA!"

hon hade ställt sig vid New Yorker, ville antagligen gå in där.

Hon tittade efter Sofia. Vi gick vidare, jag tänkte inte mer på det.

Så kom hon framkilande och grep tag en tjej i vår ålder ungefär i jackan. Sofia var tydligen på väg till Telia. Hon grymtade till och skakade av sig den lilla tjejens arm/hand. Rätt agressivt.


jag blev väldigt arg, men kom inte på nånting att säga -_-


samtidigt blev jag ledsen för den lilla tjejens skulle ;__;


hoppas Sofia är trevligare i vanliga fall :'s


....


ska nog kolla bdb och msn nu, TJAO 


ps. här kommer ÄNNU en Timon och Pumba - video OwO

älskar låten , Timon sjunger bra owô


Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards