Alla inlägg den 4 december 2008

Av Elsa - 4 december 2008 16:44

idag var det friluftsdag 8D

  

först var det curling 83 (jag amanda & alice kanske bildar ett lag 8D)


det var skitnajs ^ ^


fast det var typ jag alice & amanda + tre fjortisar. sen var det baaaaara killar.... <; :0 


killarna - john, hm, fredrik & peter - vann -.-

 (MEN BARA PÅGRUND AV PETER >80)

  

sen åkte vi buss (:  men vi typ missa bussen som gick till Ackis (<~ -.-') så vi fick

ta en annan buss. killarna hade snöbollskrig under tiden. -.-  


när vi var framme tvingade jag amanda att gå lite fortare än hon brukar (amanda = snigelfart x) så vi var vid studenternas 11:40 ca... 


det var massa småisar på isen , vi höll på att dö av kyla.

sen skulle Amanda tvunget åka skridskor.

alice höll på att dö igen för hennes skridskor var för små.   

hon har större fötter än sin mamma, skridskorna var hennes mammas...

jag hade min mammas skridskor, de gick rätt bra (: 

men hade skitömma fötter efteråt oo' 


sen var det faddergrupper.... men det blev inga för våra faddrar (de som kommit, många var sjuka) var väldigt o-organiserade. x)


alice bytte om till vanliga skor. 


OOOOH JAG GLÖMDE.


det fanns typ jättestora kuddar (de var säkert till för nånting, vi fick nog egentligen inte leka med dem) de var skitnajsiga OwO


var just inne på schoolsoft, ;__;


jag är rapporterad frånvarande på första passet på friluftsdagen.


;_______;


vafan jag var ju där >:O


jag sa till honom att jag var där ;_____;


****** ********* ;________;


och vecka 43 har jag tydligen på onsdagen och torsdagen bara varit på hu & bild -.-'


de är inte ens de första lektionerna ;_;


nu blev jag ledsen. det är rött ;___;


alla andra är typ gröna ;_____;


buä ._.


nu drar jag <; tjao   

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards