Alla inlägg den 14 december 2008

Av Elsa - 14 december 2008 19:32

Idag var min pluggdag. egentligen.


men pappa ville till Kivsta galleria. JAHÖPP.


fick ont i huvet. hata Kivsta-gallerian ''>_>

och blev hungrig. mööh -_-


elsa åt ->> RIS & KYCKLING i CURRYSÅÅÅÅÅÅS OWO


men det var starkt >_>


och hett. brände tungan och halsen fick jag ont i för att det var så starkt.


började nästan gråta efter maten x0x


-> i vissa kulturer (?) anses det såhär:


· om man gråter efter maten (för det är så starkt) betyder det att kocken har varit en bra kock (eller nåt sånt x)


ENLIGT MIG SJÄLV:


· bara för att maten är stark betyder det itne att den är GOD!!??

(men maten var god >w<'')


åt jättemkt :O :3


jag är törstig. och snart blir dte mat. hm.


samma som jag åt till lunch x3


fast mildare ^^


har skrivit en sida på Fenicierna *duktig elsa* ''>_>


så nu har jag två sidor :3


och jag har två ämnen kvar OwO


plus lite roliga fakta (?) x'D


täntke logga in på msn nu, eftersom jag ändå ska äta snart...


ojdå det hinner jag visst itne >_>


aja. TJAO 



Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards