Alla inlägg den 5 december 2008

o0

Av Elsa - 5 december 2008 20:42

Kollade nyss på bloggen...


'hänt i mitt liv' det hade tydligen bara gått en dag x'D

det kändes som en vecka. minst. lol x'D


det här är skumt. har glömt hur det var att vara kär?


det kom som en chock.


kanske jag aldrig varit kär förut?


o____0''


MEN NU ÄR JAG IAF.


OwO''


jag gjorde en sak jag ångrar som fan. men ärligt. jag trodde inte det skulle bli så... I did trust you, but I see now that I did wrong.


TJALALALA. klockan är?


inte så mmkt .


jag är törstig.


tjao ^ ^

Av Elsa - 5 december 2008 20:36

okej.


det har inte hänt så mkt i mitt liv.


förutom en grej då.


JAG ÄR KÄR *W*


det är en underbar känlsa i hela kroppen OwO


mest i magen. OwO


lalala. <3


yellowjelly @ bdb



just nu är det jobbigt att skriva tror jag OwO''



Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards