Alla inlägg den 10 december 2008

Av Elsa - 10 december 2008 17:42

Hej :D


OMG. fanfanfanfan.


& borde egentligen göra lite på HU-inlämningsuppgiften

men orkar inte.. -.-


btw, det är NV-prov nästa vecka ''>_>


lalalalal., hände inte mycket idag.


Engelska prov, tror det gick bra. (:


var på stan med Maja & T, hon hittade jättefina kläder ^w^


hon passade jättebra i dem :D


sen gick jag och tove och kollade på mobiler xD


jag hitta en fin, men den kosta typ 4000:- ;__;


jag messa mamma, efter lite disskution: 1500:-?


för det får man knappast en bra mobil -_-


suck >:


JAG AHR VARIT DUKTIG!


köpte kolor, tove oxå, MEN.


jag varken åt av mina eller tiggde av Tove 8D


ojuste. jag har godisförbud, de e drf jag var duktig 8D


jag får inga pengar för det, jag bestämmde själv att jag skulle ha godisförbud. hårda karameller och bullar går bra. mörk choklad oxå.


FÖRBJUDET:

· gelégodisar (jag som älskar hallon ;/

· mjölkchoklad

· annan choklad som inte är mörk

· chokladbollar

· random ~ lösgodis

· chips & sånt


· kolor


jag kan ha glömt något?


nu undrar ni säkert vrf jag köpte kolor om jag inte får äta dem (;


på julafton är de fritt fram OWO


och då brukar de inte vara så mkt sånt godis från affärerna ändå (:


JÄLVA SKIT. jag har gjort ett grovt fel på engelskan ._.


och mamma köpte inge mörk choklad ;__;


dumma mamma ;__;


nu har jag suttit och varit tålmodig för ingenting ;__;


-__-


mat snart :/


YEY , mamma sa att vi kan baka istället ;D


men VAD ._.'


hmmmmmmm...


DET BLIR LAX :3


inte kladdkaka iaf...


okej, Sara säger att hon har värsta bästa receptet OwO


men dåså


TJAO  




Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards