Alla inlägg under april 2008

Av Elsa - 9 april 2008 15:55

Jah!


De gick ganska bra...


vi skulle simma 300 m bröstsim & 100 m ryggsim... -.-'


för er som är vana simmare är det en baggis
för oss som inte är det var de lite svårare.

och jag måste nog erkänn att jag..


KLARADE DE!! AHA! AHA! AHAAHAAHA!!!!!


visst är jag duktig ^^ iaf...

mer jag har gjort ...


jo! jag sa 'hejdå' till en kille!!

men OHH, elsa vad duktigt.... -.-'

ja lr hur ^^ jag brukar inte göra de..


jag älskar min badanka... !!!

speciellt den på bilden..

men oxå.. O.O

vääääääääääänta!


...


jag har en TILL badankebild!! :)

ska nog ha den istället :)


...livet känns som en iskall dryck just nu ^^

med parasoll och sugrör ^^

hehe ^^

åh vetni? pappa har tvättat min fd mobil -.-'

smart lr hur ? -.-'

damn...


men ska köra röj med Lallie på msn nu!

 ..(oh vad mycket jag skrivit!)


hejhej :)

Av Elsa - 8 april 2008 15:52

AHHH!


imorgon ska vi simma!!


med skolan i simhallen...


jag kommer döööööö -.-'


dao


agagagagagagaga!!1


jag e så NERVÖS :§


vad ska jag göra??


vadskajagöravadskajagöravadskajagöravadskajagörava
dskajagöra?


BAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


men måste förbereda nu...


hej svej


(baaaaaaaaaahaaaaa!!!)

Av Elsa - 7 april 2008 17:56

AHh!


jag glömde skriva att Lallie sov över i fredags ^^


vi hade jättekul, mycket intressanta samtalsämnen *garv*


...



JAG ÄR EN FÖR-EVIGT-OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUB - FAN!!!



älska, älska, älska. <3


ehe... BARA DÄRFÖRATT kmr här visas en liten film... ^^


älskaälskaälska. <3>



bara så ni vet, jag kollar inte på filmen! jag får itne för min kompis Lallie.

det är ett helt avsnitt typ så .... men låten är bra ^


Av Elsa - 7 april 2008 14:58

sssssssssssnobb...

så sa min mamma typ HELA vägen hem -.-'

för jag köpte inga converse :!


jag köpte ett par Lacoste!


de är gula (som ni ser) och de var typ därför jag valde dem, hehe .. 


ehh.. ja!  :)


mmmm


min klubba luktar gott ^^


den är en sån där *gammaldags*!


hehe... aja, nu ska jag nog äta min klubba

eller mellis.

mellis först, det är nog logiskt...?


aja.. hejdåå


& ÄLSKA ^^


...ehm..


// lilla jag :)


ps. jag vill oxå ha ett smeknamn! :/ nån?

 




Av Elsa - 6 april 2008 14:53

Hej!! Idag ska jag köpa SKOR!!

tänker köpa ett par converse trorja... 

svarta eller vita ^^

men måste hitta snygga skosnören då...

om jag köper vita converse: mörkblå!

om jag köper svarta: gula/gröna! ^^ 

 jag tror jag vill ha vita...

fast de kommer bli ljusgrå efter ett tag -.-'

dao.

jaja, nu ska vi inte tänka på sånt!


jag har fått en jättebra ide!

jag och mina två bästa vänner KAN (jag har, ehe, inte frågat dem en)

skriva en bok!!


och så funderar jag på att tona håret!

mörkare brunt...


OJDÅ! Nu ska jag på stan ^^


TJAO! :)


// elsa 

jag har  

Av Elsa - 5 april 2008 14:59

Hej!!!


JAG ÄLSKAR OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUB!!!


ÄLSKA TAMAKI SUNPEI/SUNPEI TAMAKI (ERhh)


LOVELOVELOVELOVE


argah


måste skriva en ny berättelse ^^


jaja...


hadebra ^^


// eLSA ^^

Av Elsa - 1 april 2008 19:28

Asså jag är en sån där person som inte kan låta bli att vara avundsjuk

Fett jobbigt. För mig själv dvs. Jag låter det ju inte direkt gå ut över andra.

Hoppas jag.. Jag blir typ aldrig nöjd.


ARHG , jag önskar jag kunde vara den jag vill vara inte den jag formats till


...


Men det går inte. BUUUUHuuuuu....


jag vet inte vem jag är :'/


det är så himla jobbigt, för då kan jag liksom inte vara nöjd med nånting jag gör typ :'(


Hjäääääääääääääälp.... w.w



Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards