Alla inlägg den 17 april 2008

Av Elsa - 17 april 2008 18:02

FAN!!!!! allt jag skrivit försvann :(


jag fick inte göra smoothie för pappa. och det finns inga hallon. han tyckte jag kunde äta knäckebröd, digestives eller banan istl!! jag får ont i magen av banan -.-'


allt e negativt.. :(


jag kanske ska ringa och fråga om jag kan cykla och köpa dessert!

jaa :) de gör jag ^^


RIIIING - RIIING (piip - piip då)


han e jättetråkig!! :/


allt e bara tråkigt :'/


det är jättefint väder och jag får liksom inte ta del av den på nåt sätt :(


jag känner mig som värsta gnällungen men jag kan inte låta bli :(


jag får väl hitta på nåt annat :'/


Av Elsa - 17 april 2008 17:54

Hej! idag har jag varit med T!


vi sminkade varandra.. hon var jätterädd för eyelinern! och när jag skulle sminka henne backade hon hela tiden -.-' hon var jätterädd!

jaja, det var kul iaf ^^


hon berättade föresten att min andra bästis, Lallie, inte kunde min URL till bloggen! jag bara; ops -.-'


såå nu har jag den gamla! fast. på min dator kan man skriva in vilket som helst av de jag använt och så kommer man till min blogg iaf!! de är bra :)


det kunde man inte alls :=  man kunde förut!! O_O


nu är jag jättesugen på fika för det är jättefint väder...


måste söka på arla.se om det finns nåt snabbt att jaga på fem minuter typ! det ända som är dåligt är att de alltid har typ kesella o sånt i! för att man ska köpa deras produkter -.-'


jag vet! jag gör smoothie!! :D


vi har hallon det vet jag.. undrar om man MÅSTE ha banan? ska kolla det.


klockan är kvart i sex!! men det är inte ett duggt mörkt :0


aja.


hej svej :)

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards