Alla inlägg under april 2008

Av Elsa - 16 april 2008 15:31

Hej jag är på dåligt humör för jag är jättehungrig!


så nu ska jag äta så jag blir glad igen. ska prova jordgubbste UTAN socker/honung men med mjölk (får flådd tunga annars -.-')


~ * ~


oh jag älskar Amanda Jenssens version av I'm just a girl !!!

jag älskar hennes ryckning med händerna i början, innan hon börjar sjunga ^^


jag är fortfarande inte så glad men,...


jag tror jag häller socker i teet iaf! få se om de hjälper.. :P


tror jag ska öppna fönstret! jag är alldeles yr i huvudet..


w a i t


jag tänker nog ÄNNU EN GÅNG (damn -.-') byta bild och så... det är jobbigt men jag hittar inte min stil -.-'


DET är riktigt jobbigt...


,.. mer socker det smakar inget (nanana, fem liter SEN...)

visst e jag nyttig? jag tog råsocker ^^


vet itne om det är nyttigare föresten


JAG MÅSTE KLIPPA MIG!!! AAAAAAAAAH!!

jag får huvudvärk när mina lockar hänger ner i fejset på mig -.-'


DAMN!! JAG HAR MASCARA OCH JAG GJORDE JUST DET MAN INTE FÅR GÖRA!!!! NÄMLIGEN GNUGGA SIG I ÖGONEN!! JAG GJORDE DET :O

DMAN! oj. DAMN!!* jag måste ha en spegel!!! FOOOOOOOOOOORT!


(gud vad fåfäng jag e x3)


det syntes inte så mycket *puh* tur att jag hade brun o inte svart ^^

men nu vill jag ha kajal oxå! lr snarare kajal & eybrowl -.-' damn

DA MAN


haha-

sjukt


vad flummig ja e


nu ska jag tvätta händerna med den där..

NEJ

det ska du inte alls! du lovade att...


jaja


då ska jag.. damn! jag började lyssna på Are Candymen, ni vet den med

Ouran High School Host Club och så fick jag den där LÄBBIGA KÄNSLAN!!!


den där mysko känslan jag HATAR DEN!! jag får den efter att jag duschat i skolan :6


jag tänker lyssna på Christina Aguilera och Mika ist! humhum


vi skulle behöva en lampa här


värst vad mycket jag skriver? ja men jag ahr inget å göra!


båda mina bästisar ska göra något idag ... -.-


juste jag skulle ändra bakgrundsbild och så!


ska köra lite på slumpen ;)


vi får se hur det går... :)


: E


ps. okej nu är alla jättedumma och vill inte ge mej emblade gruxen så här kommer en länk istl;


http://www.youtube.com/watch?v=W4kR8OQCrlQ&feature=related


Av Elsa - 16 april 2008 07:13

heeeeeeeej!! :) 


Jag har gått upp jättetidigt idag! jag ville gå upp kl 6:25 och ställde den på 6:15-1 men min mamma sa att jag inte fick vakna innan 7:00 för då förstrde jag min skönhetsömn -.-'


jag vaknade själmant innan typ :3

men nu dricker jag te! synd att solen inte skiner!


och så ska jag sminka mig!  faaast... jag har köpt en ögonbrynspenna! istället för kajal typ! skratta inte!!! det är inte roligt! :(


 vad är ceylon? är det te? iaf..


nu ska jag dricka te!


hadebra :)


/ E 

Av Elsa - 15 april 2008 19:55

Idag ha vi haft prov! Asiens länder. Jag skrev i allihop ^^

vad duktig jag e *stolt*



och så har jag varit på piano, det gick hyfsat bra! ... dvs. det gick bra, men inte Så bra eftersom jag knappt tränat..


och så gick jag på stan med T & Lallie! Faaast sen så skulle vigå och äta glass menså ville Allie ha nån smoothei istället så då gick vi in på Barist. Och då skulle T oxå ha en så då tog det ännu längre tid. Asså vi hade lite bråttom.. för jag skulle gå på piano! och hinna träna. och äta nånting innan! och då han jag inte ta någonting.. eftersom de stannade där och jag gillar inte Barista! Jag tycker det verkar... bluffat på nåt sett!! Så när jag kom hem proppade jag i mig en macka när jag spelade piano men jag var ju tvungen att dricka oxå (vilket jag inte hade gjort sen lunch!! vår mellis betod nedast av EN MACKA som vi tog hemma hos mig!) så jag proppade i mig en macka utan smör (AHH!!! HITTA ALLA GREJER NU DÅ!!!) och så hittade jag inte hjälmen. Så då gick jag runt och letade efter den! Och sen gick jag ut och precis när jag kommit över vägen som går till vår parkering kom jag på vart hjälmen låg så jag vände tillbaka. Han inte ta på mig nån jacka LR NÅNTING. Så jag cyklade i munkjacka och hjälmoch boken på pakethållaren till pianolektionen.


Jag hatar att stressa!! Och jag kände mig jättedissad och höll på att börja gråta i hissen. Så när jag cyklade till pianot så bestäme jag mig för att skriva i min blogg. Allt jag kände alltså. Fast så kom jag på att allt troligtvis skulle kännas 'bra' då! Och det gör det ... typ ...


jag har typ INGEN datortid :(


får bara sitta här i fem minuter!!


nu tkr ni säkert jag är värsta datorfreaket men asså... jaa... jag ska nog gå upp tidigt i morgon!! riktigt tidigt!! så jag kan blogga på morgonen! jag går och lägger mig nu :)



tack för mig och hej!!


/ E :D




Av Elsa - 13 april 2008 09:26

Bloggsidan var inte så bra som den såg ut -.-'


*avregistrering*


nästa.


...


sopp(atorsk)!! klart.. fixat och färdigt.. vad ska jag göra nu då?


hepp. jag har börjat städa mitt liv! typ. :3

sorterar bilderna på dator, slänger ton med grejor från källaren (svag överdrift faktiskt) och ska börja sminka mig & sy egna kläder! ^^


vet inte när jag ska börja sy och så... det tar nog ett tag, plikterna kallar -.-'


VILLINTEVILLINTEVILLiNTE TÄNKa på sånt nuuuuuuuuuuuuuuuuu '(


måste gå och ta på mig kläder snart. hehe :)


mamma och pappa hamnar i konflikter.

"Slänga!" , "NEEEJ!" , "Vrf inte???" , "Därför."


-.-'


ska duscha och så nu, hejdo


tack för mig, hej


/ E


Av Elsa - 13 april 2008 08:23

God Morgon! :)


Jag har typ precis vaknat och stigit upp. Hittar inte min USB-sladd till kameran så jag kan inte ladda upp min blid på min tekopp :/


...


Jag tänker fixa lite på min blogg...

och på de andra.. kanske ska fixa på en annan bloggsite oxå...

Man borde kunna avregistrera sig! Där alltså...

Och... blabla... Äsch, har inget göra!

Jag ska hursomhelst fixa blogg-grejor nu, så


tack för mig, och hej

  

 / E


Av Elsa - 12 april 2008 16:09

Jag har jätttråkigt!!!


Den här dan blev helt pannkaka... :/ 


ska kanske ner och slänga grejor i källaren...


Lisa och NallePåBoll får inte slängas har jag sagt till mamma...


men annars; skitsamma


jag kommer inte ihåg nånting av det där nere typ -.- 


har just skickat sms till mamma...


hon kanske inte har med sig mobilen...??!


jjaja... äsch...


..jag känner mig dissad på nåt underligt sätt! :s


tack för mig, hej 

/

*

Av Elsa - 12 april 2008 15:09

jag tror jag blir galen!!!!!!!!


texten vill inte bli centrerad (vara i mitten)

fast jag ändrat typ femtio gr!! !'(


Av Elsa - 12 april 2008 11:04

Hej! sry att jag inte skrivit tidigare!

Jag har haft att göra liksom...(mest varit sjuk -.-)
idag ska jag iaf vara med T! Det ska bli kul :)
Har fått en hel del förklarat för mig typ..
Så nu känner jag mig inte så dissad längre...
Det märktes inte att jag gjorde förut? jag har flera bloggar (två till förutom de här, men jag är typ bara in på den här..) Jaja... orkar inte skriva så mycket men... vi har köpt en till Wii-kontroll!! Och det där nya Mario Party 8!! Det är jätteroligt ^^ Fast det tycks inte fått särskilt bra kritik -.-' (?)
Jag har läst tre st recentioner här:
http://www.ciao.se/Recensioner/Mario_Party_8_Nintendo_Wii__514217 J

vi kör alltid så datorns spelare är på easy och
så fixar vi alltid så vi har övertag! typ + 1 / 2 stjärnor!
det är enklare då x)
tack för mig och hej!
/E
ps.
nånstan imellan 11:04 & 15:05;

Pappa har just kommit hem!!
Han har köpt en till kontrol :O ... ds.

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards