Alla inlägg den 21 april 2008

Av Elsa - 21 april 2008 08:11

Hejhej! klockan är 08:11 och jag har inget å göra.. tror jag iaf så jag sitter här ^^
jag hittar inte min USB-sladd till kameran, men NÄR jag rö de ska jag ladda upp mina & Lallies flumbilder! vi ritade dem på tåget tillbaka. Tandläkaren, Röntgensyn & siamesiska fyrorna var kuligast! Lallie gjorde tandläkaren & fyrorna!  halv ska jag ta på mig skorna!  ska ta med mig Lallies Håkans (känns mysko att säga låtsaspappa, han är HÅKAN ju liksom...) mössa! Jag måste nog erkänna att jag hade den på mig igår. Den var väldigt mysko. Men den passar Håkan och Lallie! Jopp. Men nu ska jag typ spela lite spel lr nåt. Va nervös jag är!!! Jag brukar inte vara så här.. tidig! Och så har jag duschat!!! :O I am the supergirl, I can do anything! Everything, I mean!! x3 hemhem ^^ jag tror jag slutar med underskrift det står ju ändå längst upp vem jag e sörrö ^^   och så har jag ingen rolig underskrift... 

Presentation


Tjena! Mitt namn är Elsa. Jag håller just nu på att kolla runt på webplatsen, men jag försöker fixa bloggen... om jag nu tänker blogga här (annars länkar jag till min andra) .. :D

Omröstning

Har du varit här förut?
  Ja, jag är stammis.
 Har halkat in här någon gång förut.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards